April 5, 2011

Arghhhh , Kenapa nie ????

Assalamualaikum .


Hmm , aku tak tahu kenapa dengan aku nie . Serius aku tension giler sekarang . Ape masalah pon aku tak tahu and aku tahu lahh aku penat kawad . So , jangan lahh sampai macam nie please . Aku TENSION TAHAP GABAN + PENAT NAK MAMPUS . Perghhh , bila balik badan lesu giler and buat kan badan tak semangat nak buat homework . Homework pon tengok mood nak buat . Tapi yang aku tahu if aku online of course homework aku sudah siap . Online je dapat hilang kan penat aku *padahal kan . Hmmm , sabar itu separuh dari iman . So buat aje lahh dengan rela hati .


Sabtu nie dah lawan kawad peringkat daerah . Lawan kat PPD , Kajang . Hope berbaloi dengan practice yang setiap hari selama 3 jam kott . InsyaAllah , ade harapan for menang walaupon time practice masih main main lagi . Lepas nie tade lagi practice kawad mesti aku rindu giler nak hentak hentak kaki uhhh . Serius aku akan rindu ! ngehhhh . Be the best for *Kadet Polis , KRS and puteri Islam . Chaiyok chaiyok . Sesama Good Luckk **


Hmm , nak chaww . Bye bye .