April 26, 2011

Tidak Ku Sangka :(

Salam . Hyee , korang semua . Now mood tengah kecewa dan diikuti sekali dengan sedih . So , mood pon kurang jugak nak tulis . But aku kena tulis jugak because disini je tempat untuk mengadu . Hmm , tak sangke dia berubah perangai terhadap aku . Ishhh , tak sangke betol . Tengok dia baik jer and dia layan aku macam friends . But now , THE END lahhh . Sedihh sangat , semalam aku dah nangis disebabkan kau . Why , why and why ?

Tapi kan , perlu ker aku nangis disebabkan dia . Rasenye tak perlu kodd . Tapi air mata mengalir dengan tidak sengaja ( ayat kelianggg ) So , ditemani dengan rakan yang memujuk aku . Hmmm , aku tahu mungkin ini disebabkan budakkk tutttt . Ye lahh , budak tuttttt tuhhh bangang sangat , Ishhh geram lahhh . Serius aku cakap aku nak kau yang dulu . Please , ubahhh . Jangan nak bahajet sangat lahh kan , aku tak mati lahh tak friends dengan kau . Aku terpakse cakap cam tuhh , because kau dah kuang ajar tadi kan . Tape tape , nie mungkin hari kau . Aku sabar je ! Hmm , just now aku dapat tengok kau dari jauh ajeee :(  Nice to know you and meet you . Hmm :( Thanks dah buat aku macam nieh .

Nakk chaww dulu . bye bye .