May 30, 2011

KONSERT "SUPER JUNIOR"

Assalamualaikum.Dah lama tak update sebenarnya malas nak menaip panjang panjang.Kalau diikutkan banyak story nak cerita tapi sifat kemalasan nie dah kuasai badan ,so tak boleh buat ape lahh.Penat aku pon tak hilang lagi ye lahh 2 hari berturut-turut aku kat putrajaya menghadirikan diri aku ke "karnival belia" tuhh.


Okey okey berbalik pada tajuk.Ha nak citer pasal konsert "Super Junior" , wahhhh artis korea datang malaysia kot.Dah lahh konsert nie free konpem semua orang nak pegi kan.Perghhh,ramai giler babeng ar cakap denga korang semua.Pukul 4 je semua dah berkumpul tak sabar kedatangan SP. Bila pasang je lagu "SORRY SORRY" semua menggedik gedik jerit jerit pastu dorang enjoy menyanyi lagu tuh kuat kuat.Ye lahh kan , hensem hensem group SP tuh , sape tak minat kan . hikhik . Before SP punye konsert ade Nadia AF,Farah ashikin,Azlan and sape ntah.Konsert SP start pukul 10.Berapa jam aku duduk melangguk kat situ semata-mata nak jumpe super junior kot hehehe (",) Nie ade berapa picture , tengok lahh . Nak tengok lagi pegi kat FACEBOOK . hikhik 


Ambik picture dia senyap senyap . tu yang muke dia blurr . hahaha

Tak silap nie group 2 PM kan ? hikhik  konser tengah hari nie . 

Super Junior , the best persembahan . Thanks you all <3

Mase nie gililr gilir mereka cakap bahasa malaysia . Comel gilerrr :)


Frist persembahan , semua nak menjerit jerit *sakit telinga.
Di sini tempat Konser super junior . 
Yang paling aku suka masa dorang cakap bahasa malaysia . Perkataan yang dorg cakap ialah "saya sayang malaysia" , "saya suka awak" and ape tah lagi tak ingat ar . Btw , persembahan yang sangat memukau kan peminat peminat . Ha,nie perlu korang tahu ade peminat yang dapat dipeluk oleh group SP niehh . Perggg ,jeles siakkk , ade yang menangis jeles tengok . HAHAHA , masalahh lahh dorang nieh . Tape dah dapat tengok depan mata pon dah cukup bagi aku . Thanks Super junior datang malaysia ! 

Picture from CANON 1000D .
Okayyy bye bye .