June 18, 2011

PRESENT !

assalamualaikum, hye blogger . Sorry lahh sebenarnya malas nak update semua nieh , tpi aku terpakse merajin kan diri kerana post nie bermakne bagi aku . Btw , 29hb mei harituh birthday aku . Tarikh tuhh aku keluar dari perut mak aku , means aku dilahirkan didunia yang indah nie . cehhhh ayat skema gielr. Alhamduillah , aku masih dihidupkan time 29hb tu , syukur alhamduillah . Thanks for Allah :> Now , aku telah hidup selama 16tahun. Yang bermacam macam cabaran,dugaan,pengalaman dan sebagainya. Aku gembira berada disamping orang yang menyayangi aku . 



This present yang aku dapat time birthday aku . Walaupun sikit , tpi bagi aku dah bermakna giler giler. Comelkan semua present tuhhh , warna pink lagi . I lovee this present . Aku simpan elokelok , korang dont worry okeyy . Nampak sangat aku dah tua , hikhik .Tapetape , tuaa pon banyak pengalaman lahh . Hmm , thanks kepada yang wish aku , yang sanggup call aku , mesej and wish kat wall facebook . Ilyyy so muchh :)


THANKS SO MUCH TO :
Yasirah Rosalan : kotak pink yang ade Wish tuhh .
Raja Nadhirah : Rantai Owl yang comel tuhhh .
Aqilah : Kotak pink yang bertutup .
Liyana : Kotak yang ada bintang bintang . 

Hmm , nak chiaww bye bye :D