July 21, 2011

SUPER-HERO :(

Salam . Hi , semua . Hmm , tajuk kat atas tuh SUPERHERO . I REALLY MISS YOU SO MUCH , I NEED YOU EVERYDAY . Mane awak menghilang , dah lama tak ON kan . Satu je tempat kite nak contct , aishhhh :( Hmm hope you sihat walafiat and happy di sana okey . I know you ada cakap something buat saya ingat sentiasa . Awak tak kesah kan dengan saya , walaupon saya nie "not perfect" , kasar macam lelaki and whatever perangai saya . Tapi you still baik dengan saya , sayang kan saya . Saya pon tak percaya , but ape boleh buat i terima semua tuh . Awak selalu pesan kat saya yang awak cakap cam nie "awak , jangan curang tau jage diri elok elok " so romantik . Hikhik . Thanks terima saya seadanya , i pon terima you seadanya . Kite friends kan ? tak percaya sudah . Mybe that my "Special boyfriends kot " HEHEHE . Awak dont worry , if saya dengan lelaki mane pon saya still ingat kan awak . Hahah jiwang pulak dahh . SUDAH SUDAH !!

p/s : Awak jaga diri baik baik , study elok-elok , That MYBATMAN :)

Hmm okay lahh , byebye .