July 31, 2011

That MYSUPERMAN :(

Salam. *tetiba menangis setelah membaca ayat-ayat yang diberikan oleh "someone". Dah lah time tuh bukak lagu yang sedih , haa ambik kau mengalir air mata dohh . *CHOI :p Bila awak online saya tak online . Susah lahh cam tuh , awak pon tahu yang saya rindukan awak . ishh nasib badan so sabar je lahh :( Nih yang dia sent kat fb sampai aku menangis tuh .

Him I missyoutoo honey. Alhamdulilah sihat. Awak sihat? Err, awak sorry lah. Lately, saya jarang   on.Hmmmmmmmm, saya ada masalah siket. Atau, maybe saya tak on langsung. Awak jaga diri elok elok eh. Saya sayang awak sesangat. You're the only one.Happy Ramadhan k. Jangan ponteng puasa tau except awak ****. hehehe  :)

Him : Last, awak kalau awak rasa awak dah bosan dengan saya or whatsoever, awak carilah pengganti utk saya k. Saya tahu awk msti marah kat saya kan. Just one, ILOVEYOUMORETHANEVERYTHING. Just remember that yeah honey. Awak jaga diri lekloh eh. Jangan menyakitkan diri tau tau. Hihi. Nanti susah saya dibuatnya. Ceehhh. Heheh. Ok, Bai sayang. Iloveyou superman. 

-kadang kadang kite tak tahu dia sayangkan kite.
- kadang kadang kite tak tahu dia ambil berat pasal kite
- Saya ketagih dengan internet . Harap sangat saya faham , bila awak jarang reply mesej saya.

Hmm okay sebelum aku menangis lagi banyak.So,sampai disini saje post aku.byebye.SALAM :*