November 25, 2011

Congratulation to My sister ~~

Hey dah nak masuk bulan 12,sekarang baru aku update pasal akak aku kahwin. Huhu,sorry aku rasa tak penting kodd nak story semua ni,tapi aku cerita tak detail lahh yee.. okay bersama 28hb oktober 2011 berlangsungnya majlis akad nikah dengan hanya satu lafaz saje. Alhamduillah,majlis malam tuu berjalan dengan lancar..Ramai tetamu yang hadir thanks for comingg..Malam tuu jugak aku tidor lambat,nak tahu kul berapa kul 1 baru aku tidor.K tak penting.Hmm dah hari yang sangat bermakna buat kakak aku adalah bersama 29hb oktober 2011,majlis persandingan ratu sehari bersama suaminyaa. Hehehe wahh aku dah dapat abang ipakkk laa. Hmm korang ada?Tade punye,hikhik.


Okay,nak ucap thanks kawan-kawan aku yang sudi datang. To fatin azueen,fienaz zakri,jieha kamal,Aqilah,dua dua shahrul,faisal,zikri,aleeya burhan,rose nany,yasirah rosalan,nuh haidi,geng b-boy hangg semua tuu.And thanks to cikgu norliza sekeluarga and cikgu wardah sekeluarga.First time rumah aku buat majlis besar-besaran macam tuu rugi yang tak hadir tuu.And sorry kepada sesiapa yang aku tak jemput tuu.Jangan sedih ehh,tahun depan akak aku insyaAllah tunang kodd. huhuhu tak sabar pulak.. Hmm kalau korang nak tengok picture dah lambat dah,aku harituh ada upload dekat fesbuk tapi aku dah buang dah coz fesbuk dah banyak virus. Sorry yeee :DD Nak masuk dalam blog,nanti keluar dekat google.So baik tak payah laa malas nak famous dekat pak google nanti.Hehehhe.


P/S : Tahniah buat kakak yang sulung,semoga berbahagia disamping suami tersayang yee.Hope dapat anak cepat cepat ,sebab nak dapat anak buah cepat.hehehe :>> Jadi isteri yang solehah dengar cakap suami.Hahahaha . Hmm k byeee