November 24, 2011

Harimau Malaya ~~

Heyyy semua , Assalamualaikum. Saya disini ingin memohon maaf atas kemalasan saya nak update blog. Hehehe saya kini busy dengan online fesbuk dan twitter. Maaf yee folower saya yang sudah lama tak baca pasal saya.Hehehe(ayat skema practice tahun depan nak spm.kbyee)




Now, saya nak ucap congratulation atau tahniah buat Harimau Malaya sebab menang dalam Sukan Sea baru bar ini. Jinak jugak harimau yang Malaysia bela ni kan.. Bagus teruskan usaha.Yang penting penjaga gol dia yang terbaik ,sayang abee khairul fahmi. Klau dia tak jaga betol betol pintu gol ,mesti boleh dah banyak masukkan. Good Job abee khairul fahmi <33 Tak tinggal kepada pemain Malaysia, terutama sekali kepada yang famous sekarang ni Nazmi Faiz. Nak tahu tak ,kau skrg ni semua tweet , status semua tulis pasal kau termasuk laa aku sekali. Chayaaa laaa :DD Teruskan usaha korang semua. Kitorang support korang , chaiyok chaiyok ..